Известие

Collapse
No announcement yet.

Омасляване маркуч на турбо 2.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Омасляване маркуч на турбо 2.4

    Колеги от няколко седмици забелязвам,че по маркуча от турбото към интеркулера се стичат капчици масло.Забърсах го и сега пак е омаслил.Турбото е сменявано ИХИ и ми се струва,че диаметъра на маркуча е по-голям,въпреки че уж добре е стегнато с тая скоба.Отделно и долната част на кулера е омаслила и нз дали тва масло е от самото турбо или е пробит кулера.Прилагам снимки да кажете.Иначе маслото на пръчката за няколко хиляди не е мръднало,а си я настъпвам колата до 4000 оборота.
    Attached Files
    Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

    Alfonso 156 2.4 140 -new breed

  • #2
    Аз лично незнам от какво е, но на моята 147-ца дизел е същото положение.. А маслото в двигателя си е на Нивото.. Не е много Омаслен но си личи че има масълце по него незнаино от къде, защото скобите са затегнати... Дано има някои запознат и ни Разясни проблема колега..
    Alfa 147 1.9JTD 16v 140hp

    Comment


    • #3
      Всичките дизели хвърлят масло по въздухопроводите...а кулера ако ти е пробит ще имаш проблем с бууста а не масло...
      При мен омасляването почва още от маркуча на картерната вентилация....или квото там беше, с обратните газове
      156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

      OEM & Ventura Garage
      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

      Comment


      • #4
        Карай си почти всички са така
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #5
          Омясляване е едно, а теч е съвсем друго. Така, че първо трябва да се уточни за какво става дума.
          Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
          Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
          Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
          Alfa Romeo 156, 2.0TS

          Comment


          • #6
            Просто ти минава масло през турбото и ти пълни кулера.Което значи че има луфт на оста на турбото и ще се увеличав количеството на масло.Не е нормално.Нищо че колегите и на тях им било така.Предолагам става въпрос за коли над 250-300 хил.
            CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
            Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

            Comment


            • #7
              Защо?Ти нямаш грам омасляване ли?
              sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

              Comment


              • #8
                Бе хайде да не е грам, ама да се стичат капчици както пише колегата в началния пост, НЕ е нормално.
                На 156 та единствените капчици дето съм виждал до сега бяха от скапан маслен филтър.
                На 146 та така се почна с капчици, накрая стигна до 1 кило масло на месец.
                И турбината почина...
                Welcome to the real world

                Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                Comment


                • #9
                  Ако колата не губи масло, не пипай!
                  156 2.4JTD 136+ PS

                  Comment


                  • #10
                    Неее питах колегата 136 за омасляването не за капки
                    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                    Comment


                    • #11
                      То с омасляване се почва... тук вече отиваме на гадаене, като се омасли кога ще тръгне.
                      И в повечето случаи никой не пипа докато не тръгне да капе.
                      Welcome to the real world

                      Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                      Comment


                      • #12
                        И капчици да има, ако не губи повече от 0,5 литра до смяна може да си кара спокойно
                        156 2.4JTD 136+ PS

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                          Неее питах колегата 136 за омасляването не за капки
                          Нямам капчици колега.Трябва да пипнеш маркуча и седи леко като мазен или сеедно ти е потна ръката.Отвътре е по същия начин.А в кулера няма абсолюно нищо.Колата ми е на 205 000 км с оригиналната турбина.Мога да ти е покажа ако искаш.
                          CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
                          Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

                          Comment


                          • #14
                            1. Задължително махаш картерната вентилация която е забита баш пред турбото
                            2. Слагаш един турбо път от неръждавеика от турбото до кулера
                            3. Почваш да караш и да си свиркаш
                            Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                            159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                            NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
                              1. Задължително махаш картерната вентилация която е забита баш пред турбото
                              2. Слагаш един турбо път от неръждавеика от турбото до кулера
                              3. Почваш да караш и да си свиркаш
                              С номер 1 издаде всичко, от там е повечето омасляване на маркучи, кулери и т.н. затова аз казах и капки да са, до 0,5л на смяна да е нямате никакви проблеми с турбините!
                              156 2.4JTD 136+ PS

                              Comment

                              Working...
                              X